Min fina mamma

Just nu sitter jag här och kurar under en filt och tittar på Top model, bara fyra tjejer kvar nu spännande! Längtar just nu bara till i morgon kväll och träffa min underbara fina mamma, som skrattar mycket och gärna. Som inte vet hur otroligt mycket jag saknar henne och min övriga familj. Vi har inte setts sen i påskas, då jag och Jerry och två kompisar var upp och hälsade på. Iaf så kommer hon i morgon och på torsdag förmiddag tar vi tåget till min lillasyster i Göteborg och stannar där tills på söndag. Sen tar hon natttåget tillbaka till Härliga Härjedalen och jag tar tåget tillbaka till Stockholm. Tyvärr har jag inga kort att visa nu, men ska knäppa en hel hög i Götet... kul va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0