Snuvig

Just nu tycker jag synd om mig själv, har blivit rejält förkyld. Började känna mig dålig i natt men kändes lite bättre imorse. Så jag åkte ändå till den inbokade parplåtningen, jag och en jättetrevlig tjej skulle testfotas tillsammans. Plåtningen gick ganska bra, nervöst men jag släppte loss och hade kul. Vi fick posera tillsammans i olika klänningar, linnen, jeans och även underkläder. Skulle låtsas att  vi var jättebra vänner, kändes först ovant och konstigt. Men efter en stund blev det såpass avslappnad, att det faktiskt kändes som vi var vänner, fast jag aldrig träffat henne tidigare. Skönt när det klickar och inte blir stelt. Det enda som grämer mig nu är att jag kanske smittat henne med min förkylningen.

Efter plåtningen gjorde jag några ärenden innan jag åkte hem. När jag väl kom hem däckade jag på soffan. Min älskade sambo fick fixa maten trots att han också är sjuk, min fina älskling. Nu blir det att kurera sig, hatar att vara sjuk, tycker så synd om mig själv då.



Kommentarer
Postat av: guess-who-leopard

nu har vi alla smittat varandra.. linda mig, å jag dig.. brr. men min verkar ge med sig lite iaf. krya på dig vännen! kraaam

2008-09-09 @ 01:25:08
Postat av: Glitterskatan

Japp så är det, och jag har smittat Jerry och troligen blir nog modellen från igår sjuk med.Nä ska kurera mig nu... kramis på dig.

2008-09-09 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0