Iam back on track

Äntligen börjar orken återkomma, skönt med tanke på att jag ska jobba igen till helgen. Det blir en mjukstart eftersom jag kommer att vara ledig en hel del nästa vecka. Jag som trodde att jag hade så bra immunförsvar att jag skulle slippa bli sjuk så här tidigt på hösten, men tydligen inte. Men nu ska jag ladda batterierna så att jag snart är tillbaks till mitt gamla vanliga jag igen =)

Tittar just nu på Top model 10, yes! En ny säsong har börjat, gillar det programmet! Tyra Banks är så otroligt vacker, synd att jag bara mäter ynka 1.67 cm, annars skulle jag bli catwalk modell bums! Nä då, det skulle jag inte... krävs ju mer än så. Men man kan ju alltid drömma, eller hur...?

Att dagdrömma är jag en riktig jäkel på ;-)






Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Jaa, Tyra är grym!

2008-09-15 @ 13:47:11
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Glitterskatan

Ja hon är jättevacker och så verkar hon vara cool med.

2008-09-15 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0