Fredagsmys

Sitter och dricker lite folköl, har precis tittat på filmen "Eastern Promises" med Viggo Mortensen i en av huvudrollerna. Filmen var helt ok, fick se en naken Viggo springa runt he he ;)



Annars så har jag jobbat idag. Nu är jag ledig några dagar framöver, skönt att få vila lite.
Efter jobbet tog jag och Jerry en cykeltur till Ikea vid Barkarby. Det är en bit att cykla men det var skönt att röra på sig, förutom att jag nu har ont i rumpan...sadeln är för hård för min stackars bak ;-)



Jag och min fina Monark på cykeltur.


Kommentarer
Postat av: leo in da city

den där cykeln ser ju helt ny ut typ? fick du bara den?? lyllo, skulle också vilja ha en ny cykel, typ en damcykel tror jag.. verkar skönare så för nacken å ryggen å rumpan med ;)

2008-09-06 @ 17:34:18
Postat av: Cindy

Cykeln är jättefin... inte ny men ser jättefin ut. Lite hårt för rumpan än, men det är väll en vana sak. Så nu ska det cyklas =)

2008-09-07 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0