Fotografering

Idag efter jobbet åkte jag till Fruängen för min andra fotografering. Nu har jag klarat två steg av fem, får se nu om jag går vidare till tredje:-)
Vad det är för slags fotografering...? Jag fick posera med olika kläder i en fotostudio. Om allt går bra så kommer jag börja jobba lite som reklammodell, men som sagt så är det en bit kvar. Tro det eller ej, jag den lilla blygisen älskar att stå framför kameran.

Sen efter fotograferingen åkte jag in till stan där jag träffade Sara och Linda. Följde med en sväng på deras shoppingrunda på Cubus och Gina, därefter gick vi och åt lite mat på Burger King (mums). Tjejerna  ville fortsätta shoppandet när jag åkte hem för att slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0