Ett år äldre ett år bättre

I fredags fyllde jag som sagt 31 år. Firade min födelsedag med att först ge mig själv en födelsedagspresent, att fixa mitt hår. På kvällen bjöd älsklingen ut mig på middag, vi åt på Hamburger börs (helt otroligt god mat). Efter maten såg vi showen Rea som spelas på samma ställe, med bla. Anders Lundin. Showen var riktigt rolig, men kunde tyvärr inte ta några kort då det var förbjudet under showen. Efter showen gick vi till Undici där vi mötte upp några ur Jerrys gamla innebandylag , både herr och damlag. Kvällen blev väldigt lyckad. Vi lämnade stället vid tvåtiden då vi tog en taxi mot Patricia, men när vi väl kom dit så kände vi  oss trötta. Istället blev det hamburgare på Macdonalds och sen en taxi hem till sängen.



I tunnelbanan på väg till Hamburger börs. Fast det visste jag inte i förväg, överrasking från Jerry.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0