Back to basic.

Som jag skrivit här i bloggen, så skulle jag klippa och färga håret på min födelsedag i fredags. Blev väldigt nöjd, älskar min nya frisyr och hårfärg. Jag har återgått till att vara brunett, inte för att jag var blondin förut men några blonda slingor hade jag allt.

Jag var på en salong som heter Bobbys hårstudio som ligger på drottninggatan mitt i stan. Det var en jätteduktig fransman vid namn Anthony som fixade mitt hår. Gick lite knaggligt att på engelska beskriva hur jag ville ha håret, så Bobby himself kom och hjälpte till. Blev iallafall jättenöjd med resultatet, så är ni här i stan och vill göra nåt nytt med håret gå dit. Jag kommer att fortsätta att gå dit till min nya frisör Anthony. Visst det blev väldigt dyrt men det var det värt.





Vad tycker ni? Här kan ni kika  lite på salongen www.bobbysharstudio.se


Kommentarer
Postat av: Smulan

Helvete vad snyggt. Så där vill jag också ha. Du har nog aldrig varit så snygg i håret förut, det där slår allt. Inte ens löshår klår det...

2008-09-28 @ 19:30:15
Postat av: Leopardhonan

snyggt snyggt :)

2008-09-28 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0